Alle collecties
Bestelling & levering
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Na bestelling annuleren is bij Bono niet direct mogelijk: er zijn wel opties voor retour beschikbaar. Kijk hier voor meer informatie.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren nadat deze is geplaatst. Dit komt omdat we in ons magazijn zeer efficiënt te werk gaan en bestellingen direct worden klaargemaakt voor verzending. Echter, je hebt nog steeds de mogelijkheid om het pakket terug te sturen of te weigeren bij aflevering. Indien je besluit het pakket niet te accepteren, kun je dit eenvoudig aan de bezorger laten weten door te zeggen: "Ik wil deze bestelling terugsturen naar de afzender." De bezorger zal het pakket dan meenemen.


Mocht je niet thuis zijn op het moment van levering en je kunt het pakket daarom niet aan de deur weigeren, is er geen reden tot zorg. Je kunt via onze website eenvoudig een retourlabel aanvragen door naar https://bono.nl/returns te gaan. Binnen 24 uur ontvang je van ons een retourlabel, welke je kunt uitprinten en op de doos kunt plakken om zo het pakket terug te sturen.

Was dit een antwoord op uw vraag?