Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesBestelling & levering
Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik doen?
Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik doen?

Pakket niet ontvangen? Check eerst bij buren of rondom huis. Geen succes? Contacteer onze klantenservice voor een onderzoek naar de locatie.

Meer dan 10 maanden geleden bijgewerkt

Als de trackinginformatie aangeeft dat je pakket is geleverd, maar je hebt het niet ontvangen, adviseren we je eerst bij de buren te informeren of het pakket daar per ongeluk is afgeleverd. Indien je pakket niet bij de buren is en ook niet op een andere mogelijke plaats rond je huis te vinden is, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.

Wij zullen samen met de vervoerder een onderzoek starten om de locatie van je pakket te achterhalen. Zo'n onderzoek duurt normaal gesproken tussen de 3 en 5 werkdagen. Mocht blijken dat je pakket verloren is gegaan, dan verzenden wij natuurlijk een nieuw pakket naar je toe. We hopen echter dat het pakket snel gevonden wordt door het onderzoek.

Was dit een antwoord op uw vraag?