Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesBestelling & levering
Inhoud bestelling klopt niet/ontbreekt
Inhoud bestelling klopt niet/ontbreekt

Ontbreekt er iets in je bestelling of klopt de inhoud niet? Neem direct contact op via [email protected] of onze chat. Lees hier hoe je dit doet.

Meer dan 10 maanden geleden bijgewerkt

Indien de inhoud van je bestelling niet compleet is of afwijkt van wat je hebt besteld, verzoeken we je vriendelijk doch dringend om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar [email protected] of door gebruik te maken van de chatfunctie, die je rechtsonder op het scherm vindt.

Vermeld in deze e-mail alstublieft je bestelnummer en voeg, indien mogelijk, een foto van de ontvangen producten of een nauwkeurige beschrijving van wat er mist toe. Laat ons ook weten of het pakket mogelijk geopend is geweest bij aankomst. Dit is van belang voor ons om te beoordelen of er sprake kan zijn van diefstal of een fout bij het samenstellen van je bestelling in ons magazijn.

Door deze informatie te verstrekken, kunnen we je sneller en doeltreffender van dienst zijn. We zorgen er dan voor dat de ontbrekende artikelen spoedig worden nagestuurd of dat we een passende oplossing vinden.

Was dit een antwoord op uw vraag?