Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Bij BONO streven we ernaar jouw ervaring zo vlekkeloos mogelijk te maken. We begrijpen echter dat je soms wat extra ondersteuning nodig hebt.
Contact opnemen is gemakkelijk en snel geregeld:
Open het icoon van onze chatwidget, te vinden aan de rechteronderzijde van deze pagina.
Vul de gevraagde informatie in de velden in, zo gedetailleerd mogelijk.
Onze BONO Bot zal de meest geschikte medewerker voor je selecteren om je met je verzoek te helpen (*indien nodig).
Wij adviseren om één gesprek per keer te starten. Maak je geen zorgen, ons team zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Meerdere contactpogingen via verschillende kanalen voor dezelfde vraag kunnen de reactietijd voor jou en andere klanten vertragen.
Voor pers- en media-aanvragen en algemene vragen zijn we bereikbaar via [email protected].
Hoe neem ik per e-mail contact op met BONO?
Ons team staat 24/7 voor je klaar! Stuur je e-mail naar [email protected]. Zorg dat je zoveel mogelijk relevante informatie meestuurt, zoals:
Bestelnummer (Bijvoorbeeld BONO_10101_NL)
Jouw naam en e-mailaders
Een duidelijke beschrijving van je vraag of probleem
Ondersteunende foto's (indien van toepassing)
Dit helpt ons om je sneller van dienst te zijn. Je kunt binnen 24 uur een reactie verwachten, al kan dit tijdens drukke periodes iets langer duren. Voor een snellere afhandeling raden we aan gebruik te maken van onze chatfunctie rechtsonder op het scherm.
Contact via contactformulier
Je kunt ook het contactformulier op onze website invullen. We zullen vervolgens reageren via e-mail.
Waarom heeft BONO geen telefoonnummer?
BONO beschikt niet over een callcenter en is niet ingericht op het verwerken van een groot volume aan telefoongesprekken.
Ons merk is volledig online opgebouwd, inclusief onze klantenservice. Hoewel je soms een geautomatiseerd antwoord kunt ontvangen, worden alle communicatiekanalen beheerd door echte mensen die erop gericht zijn je snel en efficiënt te helpen.
Bijna alle vragen worden binnen 24 uur beantwoord.