Alle collecties
Bestelling & levering
Adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling
Adres wijzigen na het plaatsen van een bestelling

Adreswijziging na bestelling? Probeer via de Track & Trace link. Toekomstige adressen aanpasbaar via je account of via onze klantenservice.

Meer dan een week geleden bijgewerkt

Eenmaal een bestelling is geplaatst, is het helaas niet mogelijk om het afleveradres via onze website te wijzigen. Een mogelijke optie is om de adreswijziging te proberen doorvoeren via de track en trace-link die je van de vervoerder ontvangt. Afhankelijk van de vervoerder, kun je soms via deze link het leveradres wijzigen of kiezen voor levering bij een afhaalpunt.

Voor toekomstige bestellingen kun je het afleveradres aanpassen door in te loggen op je account op onze website.

Mocht het pakket desondanks toch geleverd worden op een incorrect ingevoerd adres, dan adviseren wij je om het pakket indien mogelijk zelf op te halen bij dat adres.

Indien het pakket niet kan worden afgeleverd vanwege een onjuist adres en de vervoerder kan dit niet herstellen, zal het pakket terugkeren naar ons magazijn.

In een dergelijk geval verzoeken we je om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected] of onze chat. Wij zullen dan zorgen dat het pakket opnieuw naar je wordt verzonden, ditmaal naar het correcte adres.

Was dit een antwoord op uw vraag?